Dynamo Närpes / 28.03.2022

Möjligheterna med TikTok

För att inspirera och informera livsmedelsföretagare i Österbotten angående TikTok, samt hjälpa dessa företag med att ta sina första kliv in i TikTok ordnar projekt Kursgården 20+ en kurs i grunderna av kommunikation och brandbyggande på plattformen.

Kursens innehåll:

- Exempel på TikTok konton

- Case studies och analys

- Målgrupper

- Innehåll

- Tonalitet

- Musik och ljud

- Köpt marknadsföring

- Influencersamarbeten

 

Utbildare:

Sandra Sundström och Frans Villanen från Seger Marketing

Frans Villanen representerar en ny generation av marknadsförare. Genom ett sinne för innehåll som säljer kombinerat med ett starkt målgruppstänk blev den 26-årige journalisten och pedagogen invald som 4:e person på SFP:s lista i kommunalvalet i Vasa förra våren. Detta tack vare en synlig kampanj som till fullo fördes på sociala medier.Under de senaste åren har Villanen arbetat med både organisk och betald digital marknadsföring, först på Svenska Yle och senare via eget företag. Sedan tre månader tillbaka arbetar Villanen som specialist inom digital marknadsföring vid Seger Marketing.

Sandra Sundström är marknadsföringsexpert med över 9 års erfarenhet i media- och marknadsföringsbranschen i Los Angeles, Stockholm och Vasa.
Idag jobbar hon som marknadsföringschef på Seger Marketing och specialiserar sig inom datadriven marknadsföring, strategier och Tiktok marknadsföring.

 

Kursstart & anmälan:

Kursstart: 27.04.2022, 14:00 - 16:00

Sista anmälningsdag: 12.04.2022

 

 

Pris:

20 €

 

Plats & Ort:

YA, Kungsgårdsvägen 30 A, 65380 Vasa, rum A-1011

 

Anmäl dig här!

Möjligheterna med TikTok