Seutumarkkinointi
Seudun markkinointi on osa jokapäiväistä toimintaamme. Maria-Filippa Sundlin toimii matkailukoordinaattorina, jonka tehtäviin kuuluu muun muassa Närpiön markkinoiminen käyntikohteena Visit Närpiö -brändin kautta. Dynamo Närpes järjestää myös tapahtumia, kuten Tomaattikarnevaalit, Lakeuden ruoka & mystiikka, Möt våren mitt i stan (’Kohtaa kevät keskellä kaupunkia’) sekä Närpiön seudun vuotuinen Yrittäjägaala.
Tutustu Visit Närpiön verkkosivustoon tai seuraa Visit Närpiötä somessa: Instagram | Facebook
Närpiönseudun matkailustrategia
Närpiön kaupunki, Dynamo Närpes ja alalla toimivat yritykset ovat vuonna 2020 laatineet matkailustrategian, jonka tavoitteena on kehittää matkailuelinkeinoa, vahvistaa Visit Närpiö –brändiä ja tehdä Närpiötä tutuksi matkakohteena. Tutustu strategiaan ja keinoihin, joilla voimme yhteistuumin markkinoida seutuamme täällä!
Matkailukoordinaattori
Matkailun kehittäminen
Matkailuneuvonta
Sustainable Tourism